Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim

Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim Burcu Sabuncuoğlu Peksevgen
Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim
Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim
Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim

Üzerine çok tartışılan bir kavram olan tüketimin işaret ve sembollerle örülmüş biçeminin pratik yaşamdaki yansımalarının anlamlandırılması, tüketim üzerine yapılan çalışmaların odak noktasında yer alır. Toplumsal ve kültürel olanın tüketimi de bütünsel bir pratiğin parçası olarak kendine içkin olan soyut alanıyla örülmüştür. Soyut alanın örülmesinde kitle iletişim araçlarının yönlendirici, inşa edici ve tekrar inşa ediciliğinin çözümlenmesi ve sistemli yorumlanması tüketimdeki "yanlış bilme" boyutunun ortaya konma çabasıdır. Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim, tüketimin kavramsal ve pratik uygulamalarını sinemadan, müziğe, modadan, reklama geniş bir yelpazede ele alarak çözümleyen yorumlayan makalelerden oluşmaktadır.

ISBN
9786059022323
Boyut
135-210
Sayfa Sayısı
208
Basım Tarihi
2015-04
Kapak Türü
Karton
Kağıt Türü
2.Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat